Reklamacje

Chcesz złożyć reklamację?.

Jeśli nie jesteś zadowolony z naszych produktów i/lub usług, chcielibyśmy Ci pomóc i zaproponować  rozwiązanie. Możesz wysłać e-maila na adres: [email protected].


Nasi pracownicy działu Obsługa Klienta”rozpatrzą reklamację i spróbują ją rozwiązać w sposób satysfakcjonujący dla wszystkich.

Po otrzymaniu Twojej reklamacji wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem jej odebrania. Odpowiemy na Twoją reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania, jeśli będzie potrzebowała więcej czasu, poinformujemy Cię. Jeśli nie jesteś z tego zadowolony/a, zawsze możesz skontaktować się z działem mediacji ValuedShops, z którym jesteśmy związani.


„Zalecamy, aby najpierw zgłosić nam reklamację, wysyłając wiadomość e-mail na adres [email protected]. Od 15 lutego 2016 r. konsumenci w UE mogą również rejestrować skargi za pośrednictwem platformy ODR Komisji Europejskiej. platformę można znaleźć na stronie http://ec.europa.eu/odr. Jeśli Twoja reklamacja nie jest jeszcze rozpatrywana w innym miejscu, możesz złożyć skargę za pośrednictwem platformy Unii Europejskiej”.