Dostawa i dostępność

1. Czy wszystkie produkty są dostępne w magazynie?

Wszystkie produkty wyszczególnione na stronie są dostępne w magazynie, chyba że zaznaczono inaczej. Czasami może się zdarzyć, że otrzymasz powiadomienie, że możesz wpisać tylko ograniczoną liczbę dla konkretnego produktu. Dzieje się tak, ponieważ mamy ograniczone zapasy.

2. Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki na adresy w Europie lub poza Europą są ustalane na podstawie wagi i wymiarów zamówienia.

4. Czy wysyłacie zamówienia również do krajów poza Polską i Europą?

Wysyłamy do wszystkich krajów poza Polską. Koszty wysyłki na adresy w Europie lub poza Europą są ustalane na podstawie wagi i wymiarów zamówienia.

5. Jaką firmą kurierską zostanie dostarczona moja paczka?

W Europie i poza nią korzystamy z PostNL lub DPD.

6. Otrzymałem tylko część mojego zamówienia, co teraz?

Często zdarza się, że Twoje zamówienie jest wysyłane w kilku paczkach, ze względu na wagę lub rozmiar paczki. Może się zdarzyć tak, że jedna z dwóch paczek będzie miała opóźnienie w procesie sortowania i zostanie doręczona następnego dnia. Jeśli masz jakiekolwiek pytania z tym związane, możesz skontaktować się z nami pod adresem [email protected]. Możesz również śledzić dostawę za pomocą kodów śledzenia otrzymanych e-mailem.

7. Jeśli złożę zamówienie i zapłacę natychmiast, kiedy mogę się spodziewać zamówienia?

Jeśli otrzymamy Twoją płatność w dni robocze przed godziną 15:00, zamówienie zostanie przekazane do DPD tego samego dnia. Magazyn pracuje od poniedziałku do piątku, więc zamówienia, które dotrą do nas w sobotę lub niedzielę, będą pakowane i przekazywane do firm kurierskich w poniedziałek. Należy pamiętać, że przez cały czas jesteśmy zależni od usług kurierskich w kwestii tego, czy przesyłka rzeczywiście zostanie dostarczona następnego dnia. Dodatkowo zleciliśmy zarządzanie naszym magazynem firmie zajmującej się realizacją zamówień, która również może popełnić błąd w procesie kompletacji, co może skutkować dostarczeniem niewłaściwych produktów lub dostarczeniem paczki dzień później (firma logistyczna działa zgodnie z rynkiem pod względem marginesu błędu). Dlatego doradzamy klientom to, że im szybciej złożą zamówienie, tym lepiej. Nie możemy ponosić odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie spowodowane przez firmy kurierskie lub firmę realizującą zamówienia.

8. Co powinienem zrobić, jeśli nie znalazłem tutaj odpowiedzi na swoje pytanie?

Jeśli nie znalazłeś tutaj odpowiedzi na swoje pytanie, zapoznaj się z FAQ. Być może znajdziesz tam odpowiedź na Twoje pytanie. Oczywiście możesz również skontaktować się z nami za pośrednictwem czatu internetowego lub telefonicznie (T: +48223074057).